lördag 10 mars 2012

And if your heart don't skip when you're next to me, you can be the best I never had!

Tjoheeij på er läsare ;) . Har inte bloggat så värst mycket nu just men det kmr vänta bara :P , på torsdag var ja och fixa en ny tatuering skit snygg blev den fast den inte e färdig enn, men nästa vecka så blir den helt klar så då  lägger ja ut ett bild på hur den ser ut. På fredag var ja och jobbade efter jobbet så drog ja hem snabbt och duschade så drog ja till min kusin Asdren Syla så var massa folk där och drack som fan men själv var ja såklart nykterist, efter det drog vi till melody WARNING! gå aldrig dit nykter suger som fan... Ja så drog ja hem nångong 3 på natten efter ja kört hem alla alkoholister som man va med :P. Idag så har ja inte gort så mycket drog ut på dagen nångong skit va det var fint väder alltså, så ringde Jenny så ja drog efter henne från Albans & Kujtims så drog vi på kaffe och körde på lite, kl 6 så drog ja till tellus & kollade en fotbolls match JBK vs GBK skit bra match var det. Nu ska ja småningom börja lägga mig har jobb kl 6 på morgon så måste orka vakna då ;) men ni ska ha det gött och trevlig helg Puzz :*



Jag och min älskling(Black Mamba) aa ja har döpt min bil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar